我的早餐

早上,他給我做好一份完美的早餐,然後,趁我不知道的時候,為它們拍照留存。
是這樣的溫柔,讓我有信心,我終於會成為一個更好的人。謝謝你。

14 thoughts on “我的早餐

  1. ahsimsim 說道:

    chu,其實都真係幾幸福,我會知足,學會感恩的啊(>..<)隻杯新買的,係呀,睇中好耐,居然在元朗讓我找到,開心死~~我都估你會鍾意架喇,呢隻色喎!

    江記,我不嬲都贏開巷架啦!呵呵!

    雙宜,係呀,佢唔肯都算啦,佢做到咁盡,我都無可能再要求咁多啦!我已經約定中學同學一齊去玩,肯定會好開心:)

  2. CHU 說道:

    元朗邊度??????!!!! 我又要!!!呢隻皇上so called嘅鴨屎死turquoise, 我會稱為孔雀綠, 係我最鍾意嘅顏色!! 呢隻杯係咪一個好出名嘅懷舊美國牌子Fire King呀?

  3. ahsimsim 說道:

    chu,係呀,係fire king呀,最經典的樣式,你要的話我下次去替你選一套,或者你去看看也可,不過我識去唔識街名舖名,要再去睇睇先話到你知:)

    galaxy,我覺得就是一天也是非常的幸福,而我已經連續四年過著有早餐吃的日子。我每天也懷著感恩的心情去享用這個早餐,這種心情你未必會明白吧。

    bbka,是啊,都是甜的,就算那天多麼不想起床,也要爬起來呢。(都唔係未試過食完再翻訓架我呢個懶人:p)

    年年,嘩!女皇啊!我條皇帝命唻架嘛,哈哈!

  4. 阿花 說道:

    嘩嘩嘩~~羨慕死!佢好鬼有心思!^o^

    而我…早餐有時會得到一份seven嘅凍冰冰三文治,
    偶然,晚餐仲會係一碗立立雜雜嘅丁麵!~>_<~
    (唉不過算啦,唔使洗碗我都已經滿心感激…)

  5. ahsimsim 說道:

    chu,我給你發了電郵,在gmail郵箱:)

    阿花,我也會自己弄早餐,咪食咁多即食嘢呀,傷身呀!(我也怕洗碗,一定要用手套才能洗,阿媽話我煩:p)

    jordi,誰是對的人,可能最初不是,但終於大家也會慢慢成為那個對的人吧,如果相愛,如果從對一個好作出發點去思考行動。我是這麼想的。

發表迴響

