[彼此]

  

1
他們安靜地穿過鬧市
喧鬧將他們切成兩半
分裂
模糊的顏色
淡淡的身影
走調的歌
陌生人的吻
有點過熱的手
車子呼嘯而過
城市的野馬
想像中的擁抱
我們一起茹素
草地上傳來音樂

2
一張床
半份日報
一座城
半世紀的崩壞
閉上眼
不用記得的輪廓
一直伸展
張開手
張開一個秘密的缺口
再把它填滿
直到溢出

3
閉上眼
看見無盡的光
深刻的痛與快慰
我們彼此最清醒的時刻
交換身影
重疊的力量
壓抑的狂喜
我不要體諒
請給我體温
微熱
微醺
像越過界線的顏色
不協調
刺眼
模糊像化開的水彩
蔓延的病
像解開的謎題
索然無味的晨光
照亮亂了的髮梢
與呼吸

0329am 20160307

2 thoughts on “[彼此]

  1. kd 說道:

    唔知你能否睇到,但我話比你,我喺一個大陸人,住喺深圳,所以我有機會知道rthk播嘅“好想藝術”,亦有機會翻墻上來睇到你喺“好想藝術”嘅紀錄片。由於粵文並非我嘅表達習慣,所以我下面轉用普通話:

    我都是一個詩人,當我看到你邊寫詩邊搭小巴穿過銅鑼灣,教我覺得很感動。唔止喺在於你嘅詩,而喺和詩結合的環境。所以我專程上來睇你,呢個香港也沒什麼人留言的blog,竟然有一位大陸人跨越“墻”來留言,我想很是巧合。我見到你寫低心裡面嘅矛盾,而我(一直喺大陸生活嘅人)嘗試理解,無疑是非常稀見嘅事。

  2. Области Днепропетровской 說道:

    唔知你能否睇到,但我話比你,我喺一個大陸人,住喺深圳,所以我有機會知道rthk播嘅“好想藝術”,亦有機會翻墻上來睇到你喺“好想藝術”嘅紀錄片。由於粵文並非我嘅表達習慣,所以我下面轉用普通話:

    我都是一個詩人,當我看到你邊寫詩邊搭小巴穿過銅鑼灣,教我覺得很感動。唔止喺在於你嘅詩,而喺和詩結合的環境。所以我專程上來睇你,呢個香港也沒什麼人留言的blog,竟然有一位大陸人跨越“墻”來留言,我想很是巧合。我見到你寫低心裡面嘅矛盾,而我(一直喺大陸生活嘅人)嘗試理解,無疑是非常稀見嘅事。

發表迴響

